Pages

ruang iklan..

Followers

Tabung harian

Tuesday, February 15, 2011

bila org melayu mnipu bangsanye sendiri....

assalamulaikum...salam ukhwah untuk sume umat islam..salam maulidur rasul gak kpd sume sahabat2 yg beragma islam..

untuk entry kali ni aku bkn nk bg tazkirah,sbb ak sdr ilmu agame ak bkn la tnggi sgt...cme ingin berkongsi dan menegur beberape org melayu kat negare ni..bkn nk sakitkn hati,tapi nk sedarkn diri..

kalo korg prasan,bisnes MLM makin banyak kat negare ini..makin ramai yg join..MLM ni mmg nk cari org dan tarik org masuk MLM..lg bnyk org msuk MLM,lg untung diorg..aku akui ade MLM yg btul carenye..diorg btol2 bt biz dgn care btol..tp kbykn biz MLM ni mnipu je keje...ade je care nk mnipu org..nk tarik prhation org pny psl...

kalo korg porasan,ade je kat FB org tag2 gmbr duit...tu kencing je lebih tu..kbnykn yg buat tu orang Melayu sendiri...diorg mnipu bangse diorg sendiri..aku sedih dan malu r gak org melayu bt mcm ni..cter bnyk xgune,korg tgk je la gmbr2 org xsdr diri ni...




perlu ke?????

duit sendiri or pinjam????


ini plak nk tnjuk duit yg diorg paw dari downline diorg...

bagi aku,daripada diorg kerek2 dan mnipu bangse sendiri..baik la diorg sedekah kat bangse sendiri,tlg bangunkn bangse sendiri...agama ISlam pon sendiri galakkan kite sume sedekah kepada yg memerlukan...

Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM

7 comments:

AUFIRHAN | ROSLAND said...

ntah betul ntah tidak kan?? nasiblah..zaman loni..

ahmadmifdhal said...

xyah la caye...mnipu je sume..hoho

Nur -al- Ain said...

MLM ni sebenarnye ade yg tak menipu, kalau betul2 usehe mmg menjadi, yang menipu selalu nye upline tu.. ade jugak product yg bagus. Hai-o tu, bagus and mmg kaye raye kot org yg jual tu, tapi mmg kene rajin la..

Fizi said...

betul2....ak da byk kena tipu. tp aku xnak la ckp ape syarikt nyer....cuma nak nasihat kat sesiapa yg belum kena. jgn la cuba nak masuk....habis cm 2 je duit korang. yang kat duk goyang kaki je atas penat lelah korang....huhu

Fizi said...

betul2....ak da byk kena tipu. tp aku xnak la ckp ape syarikt nyer....cuma nak nasihat kat sesiapa yg belum kena. jgn la cuba nak masuk....habis cm 2 je duit korang. yang kat duk goyang kaki je atas penat lelah korang....huhu

Piasara said...

tak caye..tak caye...tipu...tipu...

AZRUL AZMI said...

MLM tu apa errr????

u might like ..

Related Posts with Thumbnails